Log in

I forgot my password

Translator
Our Affiliates
Click the image to enter our affiliate's sites!
SpongeHolly's Spongebobness.com
Community Spotlight
Community Spotlight for August 2011 is...
Deli!
Posts and Members
We've hit 500 members!
SBC News
What's New? Currently.... SBC has hit over 500 members! This is great news for us, and hopefully we'll be getting to 600 members soon. Also, a brand new contest is going on. The first 5 users to find a golden ticket hidden somewhere on the forum, will get early access to v7! Congratulations to SOF who was the first person to find the ticket. Remember - use your heads! There are only 3 spots left. See the "Lost Temple" announcement on the homepage for more. Speaking of contests, don't forget to participate in our other contest to put a funny, original caption on an image. The winner will receive 1000 doubloons. In the future... SBC will be moving to vBulletin on August 26th, 2011. This will also be the launch of v7. We had a good time on forumotion, but it is time for us to move. Stay tuned for more!
Richest Users
UPDATED 1.) that70sguy92 (Net Worth: 40817) 2.) Clappy (Net Worth: 25979) 3.) Wumbology (Net Worth: 23558) 4.) jjsthekid (Net Worth: 19850) 5.) Jelly (Net Worth: 19621) 6). tvguy347 (Net Worth: 19142) 7.) Steel Sponge (Net Worth: 14322) 8.) Metal Snake (Net Worth: 13624) 9.) SOF (Net Worth: 12247) 10.) teenj12 (Net Worth: 11163)
SpongeBob News
A brand new DVD named "SpongeBob's Runaway Roadtrip" will be released September 20th, 2011!
Latest topics
» Bikini Bottom in 3D
1/10/2013, 9:18 pm by CDCB

» Off-Topic!
9/6/2011, 7:19 am by OMJ

» Spin-Off Festival Info
9/5/2011, 7:10 pm by ExKizuna

» SpongeBob is now a subculture!!! :D
9/5/2011, 12:19 pm by Jaiman1998

» Contest!!!!1111!!11!!!!
9/2/2011, 8:59 pm by spongebobiscool

» Rate the Thing Above You
9/1/2011, 3:30 pm by SOF

» The Ban Game!
9/1/2011, 2:16 pm by SOF

» This or That? game
9/1/2011, 2:15 pm by SOF

» Guess the Next Poster
9/1/2011, 2:13 pm by SOF


Notices Forum

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Notices Forum

Post by Guest on 1/17/2011, 3:44 pm

tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Clappy on 1/17/2011, 3:49 pm

Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Lol what? Which section are you talking about? I know based off tv.com past history that we have only had problems with the Avatar: The Last Airbender section and the Phineas and Ferb section. Silly Face!

Oh and Dragiiin, most of the guys over on tv.com aren't that bad. The only one I have had a problem with since my semi-return yesterday was MadameCat. What a pussy (pun intended). She can't seem to accept any other opinions but her own




avatar
Clappy
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Internet Explorer
Posts : 9060
Doubloons : 37481
Join date : 2009-10-12
Age : 28
Location : *giggles*

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Guest on 1/17/2011, 3:51 pm

Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Lol what? Which section are you talking about? I know based off tv.com past history that we have only had problems with the Avatar: The Last Airbender section and the Phineas and Ferb section. Silly Face!

Oh and Dragiiin, most of the guys over on tv.com aren't that bad. The only one I have had a problem with since my semi-return yesterday was MadameCat. What a pussy (pun intended). She can't seem to accept any other opinions but her own

LOL Avatar. I used to roll there for a while, after all that bad blood was over though.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Clappy on 1/17/2011, 3:55 pm

Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Lol what? Which section are you talking about? I know based off tv.com past history that we have only had problems with the Avatar: The Last Airbender section and the Phineas and Ferb section. Silly Face!

Oh and Dragiiin, most of the guys over on tv.com aren't that bad. The only one I have had a problem with since my semi-return yesterday was MadameCat. What a pussy (pun intended). She can't seem to accept any other opinions but her own

LOL Avatar. I used to roll there for a while, after all that bad blood was over though.

I never had any real problems with them, they were pretty cool people minus the die hard fanboys who shoved their views down our throats.




avatar
Clappy
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Internet Explorer
Posts : 9060
Doubloons : 37481
Join date : 2009-10-12
Age : 28
Location : *giggles*

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Dragiiin123 on 1/17/2011, 3:56 pm

FUCK MADAMAE CAT.
avatar
Dragiiin123
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Chrome
Posts : 3402
Doubloons : 12816
Join date : 2009-10-18
Age : 19
Location : WHAT ES GOING ON EL MEXICO

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by tvguy347 on 1/17/2011, 3:56 pm

Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Lol what? Which section are you talking about? I know based off tv.com past history that we have only had problems with the Avatar: The Last Airbender section and the Phineas and Ferb section. Silly Face!

Oh and Dragiiin, most of the guys over on tv.com aren't that bad. The only one I have had a problem with since my semi-return yesterday was MadameCat. What a pussy (pun intended). She can't seem to accept any other opinions but her own

LOL Avatar. I used to roll there for a while, after all that bad blood was over though.

Haha. xD We have a little bad blood on here regarding Phineas and Ferb and Spongebob fans. xD We have a handful of P&F fans that defended themselves when a little "dispute" that soon formed into a full out war happened. In the end, P&F fans don't really talk about P&F anymore.

But still...tell them to come on over. Silly Face!




I'M GOING TO SLEEP. OR WATCH GEORGE LOPEZ. WASTING TIME ON HERE NOT SLEEPING IS SHAMEFUL TO ME. GOODNIGHT.
~Person on the Xat
avatar
tvguy347
Cashiers
Cashiers

Browser : Safari
Posts : 9886
Doubloons : 30730
Join date : 2009-11-02
Age : 18
Location : Don't worry about it

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Steel Sponge on 1/17/2011, 4:25 pm

MC is starting to remind me a bit of a female version of Goosebumpsfan, but with different taste in shows.


Current Spin-Offs: Pisces Moon, Z-Storm, UWS: SBC Style, S.P.O.N.G.E.B.O.B
Ended: Adventures of No Name
Hiatus: Guru Gakuto

[Yeah, don't ask me about my signature, I'm working on it]
avatar
Steel Sponge
Fry Cooks
Fry Cooks

Browser : Internet Explorer
Posts : 6332
Doubloons : 25909
Join date : 2010-01-23
Location : Galaluna

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Guest on 1/17/2011, 5:48 pm

Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Lol what? Which section are you talking about? I know based off tv.com past history that we have only had problems with the Avatar: The Last Airbender section and the Phineas and Ferb section. Silly Face!

Oh and Dragiiin, most of the guys over on tv.com aren't that bad. The only one I have had a problem with since my semi-return yesterday was MadameCat. What a pussy (pun intended). She can't seem to accept any other opinions but her own

LOL Avatar. I used to roll there for a while, after all that bad blood was over though.

I never had any real problems with them, they were pretty cool people minus the die hard fanboys who shoved their views down our throats.

Yeah, they're quite the bunch of characters...until they banned me of course. Silly Face!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Wumbology on 1/17/2011, 6:46 pm

I don't really think we need anybody else's help to reach 60 000 posts.


As an administrator, I hop on bandwagons like these.
avatar
Wumbology
Managers
Managers

Browser : Internet Explorer
Posts : 9668
Doubloons : 35058
Join date : 2010-01-24
Age : 22
Location : not Gayada... not that there's anything wrong with that

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by that70sguy92 on 1/17/2011, 6:51 pm

Wumbology wrote:I don't really think we need anybody else's help to reach 60 000 posts.
We need help to reach it faster. Silly Face!




Brittany: Well, family is a place where everybody loves you no matter what. And they accept you for who you are. I know I'm going to be a bridesmaid at Mike and Tina's wedding. And I'm going to be anxiously waiting just like everybody else to see if their babies are Asian too. When they find an operation to make Artie's legs work again, I'm going to be there for his first steps. I love them, I love everyone in glee club and I get to spend another year with the people I love. So, I'm good.
Santana: What about you and I?
Brittany: I love you Santana. I love you more than I've ever loved anyone else in this world. All I know about you and I is that because of that, I think anything's possible.
Santana: When did you get so smart?
avatar
that70sguy92
Managers
Managers

Browser : Chrome
Posts : 11046
Doubloons : 52397
Join date : 2009-10-12
Age : 25
Location : Rock Bottom

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Metal Snake on 1/17/2011, 6:53 pm

Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Lol what? Which section are you talking about? I know based off tv.com past history that we have only had problems with the Avatar: The Last Airbender section and the Phineas and Ferb section. Silly Face!

Oh and Dragiiin, most of the guys over on tv.com aren't that bad. The only one I have had a problem with since my semi-return yesterday was MadameCat. What a pussy (pun intended). She can't seem to accept any other opinions but her own

LOL Avatar. I used to roll there for a while, after all that bad blood was over though.

I never had any real problems with them, they were pretty cool people minus the die hard fanboys who shoved their views down our throats.

Yeah, they're quite the bunch of characters...until they banned me of course. Silly Face!

Wait a second, are you from TV.com, OMJ?
avatar
Metal Snake
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Firefox
Posts : 3086
Doubloons : 25180
Join date : 2010-03-08
Age : 21
Location : In a Galaxy Far Away

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Guest on 1/17/2011, 6:53 pm

Metal Snake wrote:
Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Lol what? Which section are you talking about? I know based off tv.com past history that we have only had problems with the Avatar: The Last Airbender section and the Phineas and Ferb section. Silly Face!

Oh and Dragiiin, most of the guys over on tv.com aren't that bad. The only one I have had a problem with since my semi-return yesterday was MadameCat. What a pussy (pun intended). She can't seem to accept any other opinions but her own

LOL Avatar. I used to roll there for a while, after all that bad blood was over though.

I never had any real problems with them, they were pretty cool people minus the die hard fanboys who shoved their views down our throats.

Yeah, they're quite the bunch of characters...until they banned me of course. Silly Face!

Wait a second, are you from TV.com, OMJ?

Yup.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Metal Snake on 1/17/2011, 7:09 pm

Old Man Jenkins wrote:
Metal Snake wrote:
Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Lol what? Which section are you talking about? I know based off tv.com past history that we have only had problems with the Avatar: The Last Airbender section and the Phineas and Ferb section. Silly Face!

Oh and Dragiiin, most of the guys over on tv.com aren't that bad. The only one I have had a problem with since my semi-return yesterday was MadameCat. What a pussy (pun intended). She can't seem to accept any other opinions but her own

LOL Avatar. I used to roll there for a while, after all that bad blood was over though.

I never had any real problems with them, they were pretty cool people minus the die hard fanboys who shoved their views down our throats.

Yeah, they're quite the bunch of characters...until they banned me of course. Silly Face!

Wait a second, are you from TV.com, OMJ?

Yup.

Which user were you?
avatar
Metal Snake
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Firefox
Posts : 3086
Doubloons : 25180
Join date : 2010-03-08
Age : 21
Location : In a Galaxy Far Away

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Guest on 1/17/2011, 7:13 pm

Metal Snake wrote:
Old Man Jenkins wrote:
Metal Snake wrote:
Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
Clappy wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
tvguy347 wrote:ATTENTION: SBC is coming dangerously close to 60,000 posts! Just 2,000 more posts and we'll hit this enormous milestone! SOO Happy Post like crazy! Invite your friends! Tell a BUNCH of people about SBC!

I know a bunch of chaps that "might" wanna join, unfortunately most of them seem to hate SB.

Tell them that they can hang out in the Entertainment forums and it's not all SB focused. Silly Face!

I'll try my best, admiral. But apparently these guys had bad experiences with SB fans from I what I read from them. Apparently having some big blow-out at tv.com or something. Kinda like a gang war between two cartoons. lols

Lol what? Which section are you talking about? I know based off tv.com past history that we have only had problems with the Avatar: The Last Airbender section and the Phineas and Ferb section. Silly Face!

Oh and Dragiiin, most of the guys over on tv.com aren't that bad. The only one I have had a problem with since my semi-return yesterday was MadameCat. What a pussy (pun intended). She can't seem to accept any other opinions but her own

LOL Avatar. I used to roll there for a while, after all that bad blood was over though.

I never had any real problems with them, they were pretty cool people minus the die hard fanboys who shoved their views down our throats.

Yeah, they're quite the bunch of characters...until they banned me of course. Silly Face!

Wait a second, are you from TV.com, OMJ?

Yup.

Which user were you?

Formerly beatnu3000 now Pablo_808. And just in case, when I said I was banned earlier, I mean't banned from the Avatar site the Avatards had set up. lol

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by storytime7 on 1/17/2011, 7:39 pm

^

Which one? ASN?
avatar
storytime7
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Chrome
Posts : 2680
Doubloons : 13193
Join date : 2010-08-05
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Metal Snake on 1/17/2011, 7:40 pm

I get it now. I was LukeJames525 and TigerFan145 on TV.com.
avatar
Metal Snake
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Firefox
Posts : 3086
Doubloons : 25180
Join date : 2010-03-08
Age : 21
Location : In a Galaxy Far Away

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Guest on 1/17/2011, 7:44 pm

storytime7 wrote:^

Which one? ASN?

The Refuge.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by storytime7 on 1/17/2011, 7:46 pm

Old Man Jenkins wrote:
storytime7 wrote:^

Which one? ASN?

The Refuge.


Oh. The other one I mentioned has much nicer users. Silly Face!
avatar
storytime7
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Chrome
Posts : 2680
Doubloons : 13193
Join date : 2010-08-05
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Guest on 1/17/2011, 7:49 pm

storytime7 wrote:
Old Man Jenkins wrote:
storytime7 wrote:^

Which one? ASN?

The Refuge.


Oh. The other one I mentioned has much nicer users. Silly Face!

Meh, these guys were cool, honestly, just couldn't handle my style of posting (especially back then). I actually had a thread locked in the XXX Forum for being too "graphic and adult-natured".

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by tvguy347 on 1/18/2011, 9:17 pm

The Refuge?

Luke, YOU'RE tigerfan?




I'M GOING TO SLEEP. OR WATCH GEORGE LOPEZ. WASTING TIME ON HERE NOT SLEEPING IS SHAMEFUL TO ME. GOODNIGHT.
~Person on the Xat
avatar
tvguy347
Cashiers
Cashiers

Browser : Safari
Posts : 9886
Doubloons : 30730
Join date : 2009-11-02
Age : 18
Location : Don't worry about it

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Metal Snake on 1/18/2011, 11:43 pm

tvguy347 wrote:The Refuge?

Luke, YOU'RE tigerfan?

Yeah. I thought you would've guessed that it was me.
avatar
Metal Snake
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Firefox
Posts : 3086
Doubloons : 25180
Join date : 2010-03-08
Age : 21
Location : In a Galaxy Far Away

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by tvguy347 on 1/18/2011, 11:52 pm

Metal Snake wrote:
tvguy347 wrote:The Refuge?

Luke, YOU'RE tigerfan?

Yeah. I thought you would've guessed that it was me.

Nah, I had absolutely no clue. Silly Face!




I'M GOING TO SLEEP. OR WATCH GEORGE LOPEZ. WASTING TIME ON HERE NOT SLEEPING IS SHAMEFUL TO ME. GOODNIGHT.
~Person on the Xat
avatar
tvguy347
Cashiers
Cashiers

Browser : Safari
Posts : 9886
Doubloons : 30730
Join date : 2009-11-02
Age : 18
Location : Don't worry about it

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Guest on 1/19/2011, 12:37 am

tvguy347 wrote:The Refuge?

Luke, YOU'RE tigerfan?

Yes, The Refuge. I guess I was more than what that place could handle. Especially back then.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Clappy on 1/19/2011, 12:44 am

tvguy347 wrote:
Metal Snake wrote:
tvguy347 wrote:The Refuge?

Luke, YOU'RE tigerfan?

Yeah. I thought you would've guessed that it was me.

Nah, I had absolutely no clue. Silly Face!

Neither did I, holy shit was I mind fucked.

Luke why did you make the tigerfan account? It's not like you were banned or anything Silly Face!




avatar
Clappy
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Internet Explorer
Posts : 9060
Doubloons : 37481
Join date : 2009-10-12
Age : 28
Location : *giggles*

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by that70sguy92 on 1/22/2011, 2:10 pm

Today is a posting party at SBC! SOO Happy Post in the party thread, and post as much as you can at SBC. And the party doesn't stop, stay up all night with everyone in tonight's all-nighter! SOO Happy

Post here if you can attend the all-nighter.




Brittany: Well, family is a place where everybody loves you no matter what. And they accept you for who you are. I know I'm going to be a bridesmaid at Mike and Tina's wedding. And I'm going to be anxiously waiting just like everybody else to see if their babies are Asian too. When they find an operation to make Artie's legs work again, I'm going to be there for his first steps. I love them, I love everyone in glee club and I get to spend another year with the people I love. So, I'm good.
Santana: What about you and I?
Brittany: I love you Santana. I love you more than I've ever loved anyone else in this world. All I know about you and I is that because of that, I think anything's possible.
Santana: When did you get so smart?
avatar
that70sguy92
Managers
Managers

Browser : Chrome
Posts : 11046
Doubloons : 52397
Join date : 2009-10-12
Age : 25
Location : Rock Bottom

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Fa on 1/22/2011, 2:11 pm

I can and will attend the all-nighter! SOO Happy
avatar
Fa
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Chrome
Posts : 1404
Doubloons : 13525
Join date : 2010-07-16
Age : 22
Location : On Cloud 9

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Clappy on 1/22/2011, 2:11 pm

I will attend as long as I can, I got plans in the morning to drive out to Jamestown and apply for an internship at around 10 so I need some beauty rest Silly Face!




avatar
Clappy
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Internet Explorer
Posts : 9060
Doubloons : 37481
Join date : 2009-10-12
Age : 28
Location : *giggles*

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Wumbology on 1/22/2011, 2:17 pm

Not me, what a surprise. Silly Face!


As an administrator, I hop on bandwagons like these.
avatar
Wumbology
Managers
Managers

Browser : Internet Explorer
Posts : 9668
Doubloons : 35058
Join date : 2010-01-24
Age : 22
Location : not Gayada... not that there's anything wrong with that

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Guest on 1/22/2011, 2:42 pm

An All-Nighter to you is like an All-Dayer to me. I'll stay as long as I can.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by teenj12 on 1/22/2011, 6:30 pm

I can attend!
avatar
teenj12
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Firefox
Posts : 2308
Doubloons : 22710
Join date : 2010-07-22
Age : 19
Location : South Of Nowhere

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Elastic Dog on 1/22/2011, 6:35 pm

I don't see why not.
avatar
Elastic Dog
Good Noodles
Good Noodles

Browser : Safari
Posts : 2507
Doubloons : 21474
Join date : 2010-02-21
Age : 89

View user profile

Back to top Go down

Re: Notices Forum

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum